اللهم صل علی حجتک فی ارضه
**** انتظارحاضر ***** ENTEZAR
فرهنگي، اجتماعي، علمی,دفاع مقدس
یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, :: 17:37 ::  نويسنده : داود**مهندس ساختمان**

آقای من، باامید تو نفس میکشم ومنتظرم تا ازجاده های انتظار عبورکنی وپرچم عدالت را به احتزار درآری.

دوباره شنبه ویک شنبه و....کی به پایان میرسد ؟؟دوباره هفته ای به آخر رسید ودرشب ِجمعه های انتظار  به انتظارِ طلوع خورشیدی هستم که خورشید طلایی فلک نیز هماره به انتظارت بوده است .

مدتی است که خودمیدانی چطور سرگردانم  ،تمام داشته هایم را باآنچه که دراطراف خود میبینم درتضاد می انگارم ودیگر نمیدانم چه کنم!

آقاجان ،ازاین خجلت زده ام که فقط درلحظات گرفتاریم سراغت را میگیرم و.....

نمیدانم این چه بی وفایی وچه جفایی است که بشرسالیان دراز درحق تو روا داشته! ماراببخش بخاطر این همه ادعای پوچ وتوخالی !

خدای مهربانم میخوانمت ومیدانم که امیدی جز تو نیست ،وتوبرهرچیز توانایی وخودگفته ای بخوانیدمرا تا اجابت کنم(وقال ربکم ادعونی استجب لکم)

خدایا دررهایی ماازاین گرفتاری شتاب کن که

دیگرتوانی نمانده .

خدایا ؛میخواهم کمکم کنی تا عامل باشم نه ....

مصحف شریفت(قرآن) را گشوده ام وبه دنبال کسانی هستم که تو دوستشان داری وهمراه آنهایی ..

چطورمیشود توهمراه عده ای باشی که مولایم درآنها نباشد؟؟خوب میدانم محبین درگاهت حتما وحتما همانهایی هستند که مولایم نیزآنهارادوست میدارد وخوددرصف اول محبینت قراردارد ؛اونیز همراه وهمنشین آنهاست...

 

توان یک تغییر کلی راندارم ،کمکم کن من نیز به آنها بپیوندم ...

اولین آیه ای که مینگرم :

إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ(153بقره)

قطعا خداوند همراه صابرین است.

اولین صفت  محبینت رایافتم ؛صبر..... ازتو میخواهم سه نوع صبر برمن عطا کنی

صبردر عبادت :شیرینی ولذت عبادتت رابرمن بچشان

صبردرمعصیت: دربرخورد با گناه ومعصیت استوارم بدارتا به آن دچار نشوم

صبردر مصیبت :هنگام بروز مصیبت تومرا کافی باش

 

دلم آرمید وعمری همه زیرسایه تو

نتواند این دل اکنون که جدازشاه باشد

نکندخیال دشمن که نباشدم پناهی

زسفراگر بیاید پدرم پناه باشد

زعدم به پای هرگل بنهاده سرگیاهی

چه شود اگرکه من هم به تو گل گیاه باشم

خدایا کمکم کن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید کاش حرف دل ما ذکر خوش مهدی بود قصه محفل ما صحبت یامهدی بود کاش بین همه معجزه هایت یارب جمعه ای معجزه آمدن مهدی بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس انتظار حاضر dadigood.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                    


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1